Vacature: Deskundige communicatie (m/v/x) - bepaalde duur
Niveau B1-B3 - Voltijds
Contract bepaalde duur: 01/07/25 – 31/12/25
Functieomschrijving
Als deskundige communicatie sta je in voor de interne en externe communicatie van het lokaal bestuur. Dit houdt onder andere volgende taken in:
- Grafisch ontwerp en design van diverse publicaties.
- Beheren van de externe communicatiekanalen, o.a. beheer van gemeentelijke website, infomagazine, sociale media, digitale nieuwsbrieven, …
- Beheren van de interne communicatiekanalen, o.a. intranet, personeelsnieuwsbrief, ...
- Copy schrijven voor social media/ website en infomagazine op maat van de doelgroep.
- Voldoende kunnen werken met InDesign om de template van het infomagazine te kunnen invullen en drukklaar af te leveren aan de drukker.
- Ontwerpen van visuals voor online gebruik (dit kan zowel in Photoshop als Canva).
- Ontwerpen van gedrukte media voor andere diensten in de huisstijl: flyers, affiches, enveloppes, briefpapier, … (InDesign templates beschikbaar)
- Redactie van A tot Z van het infomagazine en nieuwsbrieven.
Speel je met taal, ben je creatief en stressbestendig? Ben je een teamspeler, maar kan je tegelijkertijd ook goed zelfstandig werken? Heb je kennis van grafische software? Stel je dan zeker kandidaat!
Wie zoeken we?
- Als medewerker van ons lokaal bestuur wil je graag de (interne) klant centraal zetten. Onze waarden komen sterk overeen met wat jij belangrijk vindt. Lees er hier alles over.
- Je bent in het bezit van minstens een bachelordiploma, bij voorkeur in een communicatie of grafische richting. Schoolverlaters worden ook toegelaten tot de selectieprocedure en moeten het bewijs kunnen leveren dat ze aan de diplomavoorwaarde voldoen, uiterlijk op 1 juli 2025.
- Je voelt je verbonden met de belangen van de organisatie en straalt eigenaarschap uit.
- Je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van je eigen werk.
- Je bent sterk in schriftelijke en mondelinge communicatie.
- Je bent een kei in planmatig werken.
- Je kunt goed prioriteiten inschatten en bij-van hoofdzaak onderscheiden.
Met wie werk je samen?
Het team IT en communicatie bestaat uit twee deskundigen (1 applicatiebeheerder en 1 deskundige communicatie) onder leiding van een coördinator.
Wat bieden wij?
Je komt terecht in een kleinschalige organisatie, waar vertrouwen en een open en eerlijke communicatie belangrijk zijn.
Wij bieden een voltijds contract van bepaalde duur van 1 juli 2025 tot en met 31 december 2025.
Je geniet van de voordelen van een tewerkstelling in de openbare sector:
- Verloning volgens het barema B1-B3 (min. € 2.999,68 – max. € 5054,37 bruto), relevante ervaring wordt in aanmerking genomen voor zowel de geldelijke als de schaalanciënniteit. Contacteer ons voor een simulatie.
- Maaltijdcheques met een waarde van € 6,30 per gewerkte dag.
- Een fietsvergoeding voor woon-werkverkeer.
- Een 2de pensioenpijler (= pensioensparen) van 3 % van het brutojaarloon.
- Een flexibel uurrooster, voor een optimale balans werk-privé.
- Een uitgebreid verlofstelsel (30 tot 35 dagen volgens leeftijd pro rata het aantal maanden tewerkstelling).
- Diverse voordelen via de Gemeenschappelijke Sociale Dienst Vlaanderen.
- Een aangename, moderne werkomgeving waarin iedereen gelijk behandeld wordt.
Hoe verloopt de selectieprocedure?
Stuur je motivatie, een kopie van je diploma en cv via mail naar solliciteren@ledegem.be, en dit ten laatste tegen 21 april 2025 om 12 uur.
Een uittreksel uit het strafregister moet worden bezorgd tegen het einde van de selectieprocedure.
Kandidaten die voldoen aan de aanwervingsvoorwaarden worden uitgenodigd naar een gesprek: op 5 mei 2025.
Meer info
Voor meer uitleg of een uitgebreide functiebeschrijving kan je terecht bij team personeel en organisatie op het nummer 056 894 824 of via mail op solliciteren@ledegem.be.